neděle 13. října 2013

Velký test arašídových (burákových, chcete-li) másel

Které si vybrat? Možná vám tento článek v rozhodování pomůže.
I simply love peanut butter. But I'm trying to avoid having it at home, because I'm able to eat the whole jar in 2 days.





Největší sračka. Pardon nechala jsem se unést. Ne, tohle si opravdu nekupujte. Ano, je moc dobrý. ANO, bude vám chutnat. Do té doby než si přečtete složení. Arašídů je tam poměrně málo, samej olej. Pryč s tím.
This is czech. And it is delicious but not healthy.



Snad 95% arašídů tohoto pana Másla řadí mezi ty kvalitnější. Ale pozor - je tuhé, lepivé - no a moc mi nechutnalo.
95% peanuts makes it high in quality. But a little stiff..


Fešák v BIO kvalitě od Alnatury z DM drogerie. Vysoký podíl arašídů (nevím přesně kolik, snad také 90-95%), trochu tužší konzistence, vyblitá barva - ALE ANO - tohle je dobré a kvalitní.
Alnatura from DM..pretty good, high in quality, but there are better PBs in this world.



První arašídové máslo, co jsem kdy jedla. Koupila jsem si ho ve Skotsku, teď už ho nabízí TESCO i v Čechách, prý. My ale ve městě Tesco nemáme, proto si ho nemám kde koupit. Myslím že obsahuje jen arašídy a arašídový olej, nebo tenkrát to tak alespoň bylo. A bylo moc dobrý, co si pamatuju.
I've tried this one from Tesco in the UK. And I can tell you it was delicious and high in quality. But it's been a while and things could have changed, I don't know. :)



No a tady je můj nejnovější kamarád z Marks and Spencer. Tedy já mám smooth, nikoliv crunchy. 90% arašídů, super konzistence, jo - tohle je můj obíbenec. Problém je, že Marks and Spencer skoro nikde není - tak TADY si můžete zjistit, kam si pro tohohle miláčka zajet.
Marks and Spencer - that's my favourite!! Totally love this one, especially the smooth version. Pretty high in quality, great consistency. YES you should try it! But you'll get addicted.. :D


Navštívil mě pan absťák, protože jsem arašídové máslo fakt dlouho neměla. Ale do Marks and Spencera je to trošku daleko (asi hodinu do Prahy nejblíž?), a stejně jsem chtěla vyzkoušet toto máslíčko Jori, které tak vychvaluje Monika. 79kč a ve složení pouze arašídy - to byl dobrý začátek.
Tak jsem přišla domů, sáhla do šuplíku pro lžičku a vrhla se na něj. Teda, nic moc. Dosladila jsem si ho agávovým sirupem, ale nebylo to prostě ono - ta konzistence - hrozně tuhé a lepivé. Pardon, třeba někomu bude chutnat, ale u mě teda neuspělo (ačkoli sklenice se zcela vyprázdnila po týdnu).
Stiff. Not good. Didn't like it.

4 komentáře:

  1. Iv, můžu se prosím zeptat, ve kterých nejsou žádné konzervanty?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jé promiň, to jsem si nevšimla, ikdyž složení čtu, tak tam podle mě žádné nejsou :)) v Jori a Alnatuře určitě ne (ty jsou BIO) a v těch ostatních snad také ne - vlastně by to dávalo smysl, protože arašídové máslo nejspíš žádné konzervanty nepotřebuje - je to trvanlivé třeba jako olej :)

      Vymazat
  2. Nejlepší 100% arašídové máslo od myprotein na www.gymcat.cz :)

    OdpovědětVymazat

Díky za Tvůj komentář! :)