pondělí 14. října 2013

Kaše NOMINA

Na jaře jsem objevila ve zdravé výživě pohankovou kaši Nomina. A protože jsem z ní byla opravdu, opravdu nadšená, koupila jsem si při daší návštěvě zdravého obchůdku hned dvě pohankové do zásoby (jsem žrout no) a rozhodla jsem se vyzkoušet i další druhy. Tady jsou:
I'm sorry but unless you're czech, this is not an article for you. We just have these delicious various instant porridges. No sugar, no sweeteners, nothing added - just grains.
jkn1.jpgokn1.jpgrkn1.jpgskn1.jpgvkn1.jpg
Však vyzkoušejte - příprava je rychlá, sožení je 100% obilnin (nebo jak to nazvat, prostě žádný cukr ani mléko), chutnají skvěle a cena - kolem 40kč - no na 6 porcí žádnej průšvih. Prostě levný, dobrý, zdravý, rychlý...co víc si přát? :)

3 komentáře:

  1. špaldovou a pohankovou miluji :)

    OdpovědětVymazat
  2. Mně tedy nejvíc asi chutná rýžová a pohanková :))

    OdpovědětVymazat
  3. Já zase nedám dopustit na jáhlovou ale rýžovou mám teď nově takže určitě taky vyzkouším. :))

    OdpovědětVymazat

Díky za Tvůj komentář! :)