neděle 20. října 2013

Proteinový koláček z mikrovlnky (Microwave protein mug-cake)

Pamatujete ty sychravé dny v srpnu? Bylo tehdy sice ještě léto, ale moje tělo si kvůli tomu počasí usmyslelo, že je chladný tmavý podzim a že si musí dát odpoledne něco dobrého a hlavně velkého :D, co zasytí, uspokojí chutě a dodá bílkoviny, klidně si večer dám jen pořádný talíř rajčatové polévky, když to bude energeticky hodnotnější. A musím říci, že teď na konci října se stále se snižujícími se teplotami teplá a hutná jídla vážně přijdou vhod. :)
There were some drizzly days in august and my body thought it was fall allready, and it demanded something warm, fulling and especially BIG into my stomach. I decided to listen to my body and made this microwave mugcake. It was rich in calories, so in the evening I had only a big plate of tomato soup. Especially now in October the temperature lowers and we need to warm up our body also from the inside :)


Tak jsem procházela na webu různé recepty na koláček z mikrovlnky (no pořád nevím jak tomu vlastně říkat :D ), protože jsem nechtěla péct nic ve velkém množství protože bych toho sežrala půlku plechu a hlavně jsem potřebovala, aby to bylo rychle hotové. Nakonec jsem žádný z receptů nevybrala, všude byla mouka, nebo kokosová mouka (kterou nemám) nebo mandlová mouka (tu taky nemám) nebo jiné nelíbivé či nedostupné ingredience :D takže jsem umatlala koláček podle receptu VLASTNÍHO. A musím se pochválil samochválasmrdí, že se docela povedl a v mikrovlnce to nevybouchlo, jak jsem se bála.. :D to by zase bylo keců doma.
Well, I've been going through many recipes for a mug cake because I didn't want to bake a whole cake (I'd definitely eat more than a half of it :D) and I really needed to be done quickly. Eventually I've decided to make my own recipe because none of the ones I've read were as healthy as I wished. I have to praise myself - it went pretty good and the microwave didn't explode as I expected :D
 
Každopádně různé obdoby mug-cakeů se chystám zkoušet, tak až se nějaký zase povede (tedy nevybouchne i s mikrovlnkou :D), tak vám ho sem i s receptem určitě hodím.
Anyway, I'm going to try new reciper for the mug cake, so when it goes good, I'll let you know ;)

Ingredience:
1 malý banán (když máte normální tak třetinku snězte nebo co já vím :D dejte to tam pro mě za mě celý, asi je to fuk)
1/2 odměrky proteinového prášku (u mě čokoládový)
1 vejce
2 vrchovaté lžičky arašídového másla
1 lžička kakaa (Granko není kakao, kdyby někdo váhal!)
1 lžička prášku do pečiva

You need:
1 small banana
1/2 scoop protein powder
1 egg
2 tsp peanut butter (YUM)
1 tsp cocoa powder
1 tsp baking soda
 
Postup:
Banán rozmačkejte, smíchejte se všim ostatním a směs dejte do velkého hrnku. Dejte do mikrovlnky na plný výkon asi 2-2,5 minuty a je hotovo. :)

Mix everything together, put into a big mug and let in the microwave (full power) for 2-2,5 minutes. And it's done'
 
TIP!: DO těsta můžete přidat ovoce (např. maliny, borůvky, rybíz...) nebo na kousky nalámanou hořkou čokoládu.
Se sklenicí mléka ideální snídaně, neboť je to na normální svačinu moc kalorické.
Nebo můžete těsto rozdělit do dvou hrnků a upéct si dva menší - a pak si to můžete dát normálně na svačinu.

TIP FOR YOU!: You can add some fruits or pieces of chocolate into the mixture.
Served with a glass of milk you have an ideal breakfast.
If it's to caloric for your snack, simply divide it into two mugs and eat only one. :)

Žádné komentáře:

Okomentovat

Díky za Tvůj komentář! :)