sobota 12. října 2013

FOODSPIRATION I. - kaše


1. článek na tomto webu. 1.foodspiration. Ne, neukradla jsem tento článek na stránce hubnutisportovce.blog.cz . Ta stránka patří mě, já však chtěla blogspot. A přestože mi to dá hodně práce, přesměruji sem celý svůj blog a ten starý zruším. :-) Tady mi to vyhovuje víc.
 
Ale dost kecání, pojďte se podívat na ty moje kaše. Je to focené ještě starým HTCčkem, takže fotky žádná kvalitka :D ale nebojte, mobil už mám nový (Samsung galaxy S4) takže se to bude jenom zlepšovat. Doufám. :D Zrcadlovku nemám a mít nebudu, ale myslím že i s tím samsungem se dá vykouzlit spousta krásných fotek :)) vše je o světle... 

Kaše jsem si zamilovala nedávno, dřív jsem si dělala jen ovesnou a chtěla jsem zkusit něco nového. Většinou jsem snídala nějaké pečivo se šunkou, marmeládou nebo jogurt s lupínky. (pozn. ale vždy jsem snídala! Nechápu jak někdo může vyjít z domu bez snídaně. Já když jdu jednou za uherskej rok na krev nalačno, tak se vždycky cítím jako by to se mnou mělo každou chvíli praštit). O víkendech míchaná vejce nebo nějaké ty lívance. A pak jsem začala objevovat kaše! Tak tady některé z nich jsou:

má první jáhlovka - s banánem a pekanovými ořechy

Ovesná kaše s jablečnou přesnídávkou a pekanovými ořechy

Nomina kaše pohanková s meruňkami a kešu ořechy - NEJlepší kaše na světě!
Rozmícháš v mléce, stčíš do mikrovlnky, ozdobíš a je to.
jáhlovka s jahodami, kešu a pekanovými ořechy

Žádné komentáře:

Okomentovat

Díky za Tvůj komentář! :)