neděle 17. listopadu 2013

Dýňovo cheesecakové cupcakes/ Pumkin cheesecake cupcakes

Dnes pro vás mám exkluzivní víkendový recept :) v mrazáku se mi totiž schovával ještě jeden hrnek dýňového (hokkaio) pyré, a jelikož mi samotné nechutná, polévku raději zkoušet také nebudu. Ale co mi šmakovalo byl můj sladký dýňový chlebíček, a tak jsem se rozhodla pro nový sladký recept. Chtěla jsem nejprve upéct pouze dýňové muffiny, a jsou moc dobré - ale něco jim prostě chybělo. Proto jsem z nich vytvořila cupcakes. Váhala  jsem ještě, zda zvolit krém čokoládový nebo citrónový, a nakonec jsem se rozhodla pro ten citrónový. Což je u mě fakt divný, protože já bych pro cokoliv čokoládového zabíjela, čokoládu a kakao nacpu fakt všude, tedy alespoň při pečení :D
Today I have this exclusive weekend recipe for you. :) I found the last cup of pumpkin (hokkaido) puree in the freezer and because I don't think its much tasty itself, obviously I better won't try to make a pumpkin soup. But what I really loved was my sweet pumpkin bread, and that's why I've decided to bake something sweet. The initial idea was make just muffins (and god, yeah, they were good!!) but they needed something extra on the top so I've somehow turned them into cupcakes. The lemon topping has won the battle with the chocolate one. Which is really weird by me, because I'd put chocolate everywhere, at least into all baked stuff :D


RECEPT
Těsto:
2 hrnky dýňového pyré
1/2 hrnku třtinového cukru
1/3 hrnku rostlinného oleje
1/3 hrnku jablečné přesnídávky
vanilkový cukr
4 veká vejce
2 hrnky celozrnné  mouky
1 hrnek polohrubé mouky
2 lžíce prášku do pečiva
špetka soli, skořice, nadrceného hřebíčku

Krém:
3 balení sýru Philadelphia
cukr, citronová šťáva (množství podle chuti)

RECIPE
The baked bottom:
2 cups pumpkin puree
1/2 cup cane sugar
1/3 cup vegetal oil
1/3 cup apple sauce
vanilla sugar
4 large eggs
2 cups wholewheat flour
1 cup all-purpose flour
2 tablespoons baking powder
a pinch of salt, cinnamon, grounded cloves

Toppping:
3 packages of Philadelphia cheese
sugar, lemon squeeze

Smíchejte všechny tekuté ingredience s cukrem, všechny zbyé sypké a pak všechno dohromady. Nemixujte mixérem ani šlehačem! Pečtě na 180 stupňů, pomalu nechte vychladnout v pootevřené troubě. Smíchejte ingredience na krém a zdobte podle fantazie :)


Mix separately wet ingredients with sugar and the rest of dry ingredients and then all together. Don't use a blender! Bake in 180 degrees Celsius, then let it cool slowly in half-opened oven. Then mix the topping ingredients and dress it up! :)

Žádné komentáře:

Okomentovat

Díky za Tvůj komentář! :)