středa 13. listopadu 2013

Óda na radost

Na světě existuje pár rebelek, které: nejí ovoce, nejí zeleninu, nejí ovoce kromě banánů, nejí arašídové máso. Nejí jednoduše proto, že jim nechutná. Nic ve zlém, nad takovými přiznáními se mi otevírá kudla v kapse moje obočí vyskakuje do nebeských výšin. Vždyť je to TAK dobré!
Tak třeba to ovoce. Nedokážu si představit svůj život bez ovoce! Je slaké, je kyselé, je dobré studené i teplé, rozmixované, nakrájené, s jogurtem, jahody s cukrem, jako smoothie s mlékem, na koláče, do kaší, na palačinky, na lívance, na wafle - zkrátka všude.
Navíc v ovoci je cukr. Cukr je sladký. Copak vy nemilujete sladký?
Chápu, že se zeleninou to může být složitější, zejména pokud nejste zvyklí ji jíst od mala. I já jsem se tomu musela sama naučit, v tomhle byla a je naše mamča vždy trochu laxní. Né že by nám ji vůbec nedávala, ale málo. Tak jsem si k ní také musela najít cestu sama. Některé druhy zeleniny nejím - salátovou okurku, lilek, cukety (čumíte cooo, cukety který všichni milujou!) a jestli se to dá zařadit do zeleniny, tak ani houby.
Ale pokud vám zelenina nechutná, měli byste si uvědomit toto: zelenina obsahuje pro tělo velmi důležitou vlákninu, vitamíny, zasytí, a hlavně je to jediné jídlo (tedy některé druhy), kterého můžete sníst takřka neomezené množství. Tedy dokud vám nepraskne břicho :D. To se hodí zejména jedincům zvaní otesánci, ke kterým se hrdě hlásím! :D Takže si to ještě rozmyslete, než zeleninu hodíte do zákulisí.

A teď to nejlepší nakonec! Arašídové máslo. Nebudu vám nadávat, že vám nechutná. Jen jsem absolutní ignorant cizích názorů to prostě nechápu :D Koupím si skleničku a jsem schopná, jen tak lžičkou, ji sníst za dva dny. Snědla bych to i na posezení, ale to by mi mé svědomí nedovolilo, už ty dva dny jsou dost špatný. Takže jsem se rozhodla, že co oči nevidí, to srdce nebolí, tedy že ho nebudu domů vůbec kupovat a pak nebude příležitost se na něj vrhnout. Protože narovinu, kdo by nepřibral po každodenních tukových orgiích? :D Poslední arašídové máslíčko R.I.P. :'-( jsem vyluxovala před...25 dny....25 DNY??!!!?? Wow tak to je rekord, takhle dlouho bez PB!! :)

Jaké z toho plyne ponaučení? Cpěte se zeleninou, jezte ovoce a držte platonickou lásku k arašídovému máslu, pokud se nedokážete ovládat :D

PS: Doufám že jsem vás moc nenaštvala, pokud jste jedním z těch co nejí ovoce nebo zeleninu :D nebo obojí :D jestli jo tak se omlouvám ale pozdě bycha honit, že. Odpuste a mějte se fanfárově :D nevím jak jsem si zrovna vzpomněla na Františka z kouzelný školky. Taky jste to sledovali, když jste byli malí? :D

2 komentáře:

  1. Jedna moje kamarádka vůbec nejí ovoce a zeleninu, má z toho dokonce prý snad fóbii! :D Také nechápu, jak to někdo může nejíst.........

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ufff to jsem ráda že má někdo stejný názor :D :))

      Vymazat

Díky za Tvůj komentář! :)