pondělí 2. prosince 2013

FOODSPIRATION VI.

Tak jsem se přidala na web blogerky.cz, napsala článek a teď čekám, až mi ho schválí :D achjo, to je docela vopruz na nic. Odkaz vám sem hodím hned, jak ho schválí. Ten článek je opět spíš plnej keců, ale tentokrát si myslím že užitečných keců. A hlavně jsem tam přidala jedno video, které mě vážně oslovilo. Takže: it's gonna be legen...wait for it....dary! LEGENDARY! Ano, z toho jste mohli usoudit že jsem přes víkend stihla zkouknout pět nejnovějších dílů himym. :D Ale o mé lásce k tomuto seriálu snad někdy jindy. Anebo nikdy protože to na tento blog nepatří, že :D

Ale teď už k foodspiration, kterou jsem v nadpisu slíbila :)

 Špaldová krupicová kaše s banánem a ovomaltine
Jentak rajčata s balkánským sýrem. Lahoda.
Ovesná kaše vařená v hooodně mléka, s domácími kompotovanými meruňkami :)


Krásně vypadající quiche, který bohužel nebyl tak dobrý, jak se zdá..

Svačina při nachlazení...ano, zapékané müsli...já vím :D
Dýňovo-cheesecakové cupcakes. Recept ZDE
Quiche s rajčátky
Improvizovaná veřeče - babicova směs mražené zeleniny, vejce, tuňák s tvarohem a chlebík s máslem
Zase babicova směs, se salátovou lučinou a slunečnicovými semínky
 

Žádné komentáře:

Okomentovat

Díky za Tvůj komentář! :)