středa 11. prosince 2013

Vánoční (ne)pohoda + recept na výbornou MAKOVOU BUCHTU

Jak jste si asi všimli, trošku jsem se teď na blog, jak se říká hezky česky, vybodla. Důvod je jednoduchý: jako každý rok před vánočními prázdninami se učitelé co si řikaj profesoři a myslej si jak nejsou hustý naprosto zbláznili a píšeme jednu písemku za druhou. Navíc jsem teď chyběla takže mám i spoustu restů. A co si budem povídat, každý (a já nejvíc :D) už se těší na svátky a už se prostě nic nechce dělat. Jen píct cukroví, dělat výzdobu, papat čokoládky z adventního kalendáře a koukat na pohádky. A sportovat, samozřejmě, to se musí pořád :D.
Naštěstí ale dárky už mám téměř všechny nakoupený, takže stačí ještě obstarat balicí papír a všechny je nějak zabalit. A neptejte se mě, jaktože už mám 11. prosince skoro všechno :D sama nevím, jak se mi to povedlo.
Letos je to spíš horší s tím, co dostanu já. Žádné extra přání nemám, a protože jsme odmala zvyklí nalézt pod stromečkem asi 875595054656569 dárků, nebo alespoň jeden velký (velký znamenal vždy něco jako telefon, notebook, foťák a tak podobně), tak se mne letos mamka s hrůzou v očích ptala, co budu mít jako letos pod stromečkem s obavou v očích, abych z toho nebyla nešťastná :D. Mami, je mi 17, takže jsem sice ještě dítě, ale pořád dostávám nějaký věci "jentak" tak si nedělej starosti! Moc si toho vážím a stačí mi to :) :D.

No, ale vy už se asi všichni těšíte na ten můj užasnýsuperskvělýmegavýborný recept.
Snažím se omezovat mléčné výrobky, tak jsem chtěla vymyset něco, jak do sebe dostat vápník. A výsledkem jsem byla opravdu UNEŠENA. Mňam, mohla bych tuhle "buchtu" jíst každý den od rána do večera! :)
Poprvé jsem to pekla jako bábovku ale to nedoporučuju - kus zůstal při vyklepnutí ve formě. Podruhé v silikonové dortové formě to bylo ideální.

Recept:
1 vejce
2 velké nebo 3 menší banány
1/4 hrnku třtinového cukru
1,5 hrnku mletého máku (ten se lépe tráví)
1,5 hrnku jemných (nebo namletých) ovesných vloček
1 1/3 hrnku mandlového nebo jiného mléka (klidně kravské)
1 lžíce rostlinného oleje
2 lžičky prdopeče

Všechno prostě smíchejte a nechte chvilku uležet. Pokud těsto příliš zhoustne, malinko ho ještě nařeďte vodou. Pak pečte na 180 stupňů asi 30min. A pak už si jen užívejte ten chuťový orgasmus :P

2 komentáře:

  1. taky to teď tak ve škole mám.. buchta vypadá skvěle :)

    OdpovědětVymazat
  2. :D
    Děkuju, ale spíš lépe chutná než vypadá :D :)))

    OdpovědětVymazat

Díky za Tvůj komentář! :)