pondělí 14. dubna 2014

FOODSPIRATION VIII.

PROKRASTINACE. Ani nevím jestli to píšu správně :D Slovo, které se teď objevuje čím dál častěji - to proto, že poměrně nová kniha Konec prokrastinace se stala ihned po vydání velmi populární. Je to tím, že jí - troufám si říci - zažíváme všichni. Všichni lidé moderní civilizace. Úkolů máme čím dál více a mnohé z nich jsou pro nás jakýmsi způsobem nepříjemné - většinou jen proto, že je zkrátka udělat musíme. A tak je odkládáme, odkládáme, až nám, lidově řečeno, hoří koudel u prdele a nestíháme.

Tohle přece zná úplně každý. Každý to dělá. A teď někdo jen vzal ten odborný název a napsal o tom knihu. BOOM. Všichni to kupují, protože všech se to týká. Tleskám, pane autore, výborný obchodní tah.

Nečetla jsem tu knihu.
Nechci ji pomlouvat.
Jen je úsměvné, jak ještě nedavno spoustu lidí vlastně vůbec nevědělo, co TO SLOVO znamená.
To ošklivé slovo.
Nelíbí se mi.

A proč vám píšu článek? Protože foodspiration odkládám už fakt dlouho a zrovna mám na stole hromadu učení a vůbec, ale vůbec se mi do toho nechce.

Tak. Užijte si to :-)

 Taková pořádná odpolední svačina :D tvaroh, kompotované meruňky a kopa máslíčka :D
 Vícezrnný rohlík s lučinou a šunkou, kousek s máslíčkem a polníček :)
 Kuřecí čína s jasmínovou rýží
 Ovesnovločkový koláč s meruňkami, dávala jsem recept dříve :)
 Kuřecí steak se sýrem, opečenými brambory a rajčátky
 Největší mňamka - cel.těstoviny s rajčatovo-gervais-kari omáčkou a sýrem
 Ovesná kaše s Apfelmussem od Alnatury a skořicí
 zkusila jsem si dát jednou na snídani ovesnou kai z 70g vloček, uvařeno ve vodě s vanilkovým proteinem. Šílená porce, nedalo se to sežrat :D a to jsem si myslela jak mám roztáhlý žaludek..
 Peené krůtí prso s rýží, kedlubnem a rajátky
 Zase cel.těstoviny, zase s rajčatovou  omáčkou, zase se sýrem :)

Brambory s dušeným vepřovým na mrkvi

 Jeden krabičkový rychlooběd do školy, aneb když vaříš až ráno - kuskus, kukuřice, tuňák. Toť vše
 Vaječná omeleta s fazolovými lusky na česneku
Přetékající kaše :D což mi připomíná že si musím koupit nákou pěknou pořádnou misku. Aneb když chcete do kaše nacpat jetě tvaroh, maliny a máslíčko, pořádně si spočítejte jestli se tam všechno vejde :D :D

2 komentáře:

  1. všechno to vypadá moc hezky, hlavně těch těstovin bych se užrala :-D

    OdpovědětVymazat
  2. díky :D jo to já taky :D vařím je často :))

    OdpovědětVymazat

Díky za Tvůj komentář! :)