pondělí 24. března 2014

Plány a cíle na jaro 2014

When In Doubt | Instagram @zovafit | via Tumblr

Jaro se blíží, tedy vlastně už je tady, ikdyž to venku dnes vypadá spíš na takovou vánoční idylku :D.
No a tak jsem začla přemýšlet o svých plánech.


1) začnu jíst clean. Co nejvíc to půjde. A taky v rozumném množství, nepřecpávat se ale zase ani nepodjídat. To bude asi nejtěžší úkol.
(2) Likes | Tumblr

2) Chci získat vytrvalost. Takže budu dělat hodně vytrvalostních aktivit jako běh, brusle, kolo a tak dále. Jarní počasí si o to totiž doslova říká a člověk se po zimě zkrátka nechce zavřít pětkrát v týdnu do fitka. Takže fitko si povolím jen dvakrát týdně. Abych se zas na podzim měla na co těšit :) Ale třeba to nevydržím a půjdu třikrát. Nevím. Nicméně na jaře se hubne, na podzim se nabírá (svaly, samozřejmě!!) :D takhle to budu mít já.

As pessoas loucas são as mais divertidas. Elas não são retardadas, elas aproveitam cada oportunidade para rir da vida.

3) Ikdyž se to sportu moc netýká - budu muset začít chodit do autoškoly. Jojo, je to tak, i ze mě bude řidič  blondýna za volantem. :D Těším se, ale štve mě, že to zabere tolik času. No, něco za něco.
Avril

4) Jelikož zhubnu a budu lehčí, chci na konci léta dokázat toto:
Fitness | via Tumblr

5) najít si nějakýho fešáka :D (spletla jsem se, tohle je ještě těžší než bod č.1)
Fitness is Coming | via Tumblr


TAK.
A jaké cíle máte vy?? :)

Žádné komentáře:

Okomentovat

Díky za Tvůj komentář! :)